• Editorial
  • Cărti
  • Filme
  • Evenimente culturale
  • Interviuri
  • Despre
  • Privacy Policy
facebook
rss
twitter
  • Home
  • Viata pozitivă
  • Viata educatională
  • Viața cotidiană
  • Viata sănătoasă
  • Viata culturală
  • Viata spirituală
BREAKING NEWS
Coruptia ucide, da. Dar cu complicitatea noastră. COLECTIV după 5 ani.
Ziua Internatională a cărtii
jurnal din anii 70
Cum să-ti întăresti sistemul imunitar
Despre asertivitate
Radiografia psihodinamică a iubirii de transfer la personalitatea isterică
Covid-19, ucigasul invizibil
Recenzie de carte: Jurnalul Annei Frank
O poveste de dragoste cu reţete
Corectitudinea si hărnicia = handicap social în România
Sfaturi pentru o viată sănătoasă si lungă
Semnificatia Crăciunului
Citate din Alain de Botton
Redactorul şef Psychologies nu prea le are cu argumentarea
Apendicita acută şi cronică

Mey, Facebook, vezi că mă ‘nervezi!

Comentarii: 0

google images

Facebook permite atingerea a numai un procent de 6 % din fanii unei companii, scria boingboing. net mai deunăzi, motivând aceasta prin faptul că s-au înmulțit companiile care au pagină pe facebook și un utilizator primește zilnic în medie de 1500 de posturi de la prieteni și pagini. Așa că Mr. Facebook, simțitor din fire, s-a gândit să vină în ajutorul bietului utilizator inundat de știri și să i le trieze. De la 1500 câte ar trebui să primească – la 300.

Ai zice că e samariteanul milos, nu altceva, ce mai mare dovadă de empatie ai putea avea de undeva? Dar ceea ce se ascunde de fapt sub aceste date este faptul că utilizatorul primește anunțuri numai de la paginile cărora le-a dat like de bunăvoie, nu aiurea – și deci, dacă îl deranjează, poate foarte simplu să se dezaboneze singur. Iar dacă n-o face, înseamnă că nu îl deranjează, right?!

Iar daca Zuckerberg & Associates triază anunțurile pe care le primește un utilizator înseamnă că își permit să decidă în locul lui, ceea ce, după părerea mea, este o îngrădire a libertății de alegere. Dacă eu am dat like Librăriei Humanitas de la Cișmigiu, de exemplu, am dat fiindcă vreau să primesc orice anunț postat pe pagina lor și nu vreau să fiu nevoită să verific zilnic pagina ca să văd ce evenimente au mai postat, fiindcă Facebook a găsit de cuviință că trebuie să decidă el ce vreau eu să citesc și ce nu. Ca să nu mai zic că de multe ori uit să trec pe la toate paginile cărora le dau like și nu mai ajung să aflu toate noutățile.

Nu ar fi fost normal să le văd în news, așa cum am fost de acord atunci când am dat like unei pagini? Păi la ce mai e bun butonul de like dacă nu-mi garantează un flux constant de știri, nu pe sărite, de la cei pe care-i plac??

 

About the Author
  • google-share
Previous Story

Dulcea lâncezeală balcanică – cum scăpăm de ea?

Next Story

Leapsa de la Loredana

Related Posts

0

Zoso made my day :)

Posted On 27 May 2014
, By admin
16

Ce rezolvăm cu un like

Posted On 26 Jan 2014
, By admin
5

Cum văd eu faza cu ultima găselnită a facebook -ului

Posted On 11 Dec 2013
, By admin

Lasă un răspuns: Cancel reply

*
*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

VDZ

Categorii

Arhiva

Sponsori

banner
banner

Vrei sa fii listat aici?

Mai multe detalii...

Tasty Bakings

http://tastybakings.com/

Vacanta ideală

Părerea cititorilor

  • Mihail Lungu on Ziua Internatională a cărtii
  • admin on Ziua Internatională a cărtii
  • Mihail Lungu on Ziua Internatională a cărtii
  • Laura C. on Redactorul şef Psychologies nu prea le are cu argumentarea
  • Diana on Redactorul şef Psychologies nu prea le are cu argumentarea

Recent Posts

  • Coruptia ucide, da. Dar cu complicitatea noastră. COLECTIV după 5 ani. October 31, 2020
  • Ziua Internatională a cărtii April 23, 2020
  • jurnal din anii 70 April 23, 2020
  • Cum să-ti întăresti sistemul imunitar April 17, 2020
  • Despre asertivitate March 13, 2020