Acum aproape un an de zile am început să-mi fac cumpărăturile la Mega Image din strada C.A. Rosetti, dat fiind că e foarte aproape de locuința în care m-am mutat. Este un magazin relativ micuț, dar care acoperă aproape toata gama de alimente de care am nevoie, așa că m-am bucurat nevoie mare atunci când am descoperit cât de aproape este.
Bucuria a fost umbrită însă destul de des, căci spațiul foarte îngust (am vrut să-l fotografiez dar am fost împiedicată de un lucrător comercial – oare de ce aceștia nu sunt așa operativi atunci când golești coșurile de cumpărături și nu vin să le strângă, ca să mai elibereze spațiul și așa extrem de îngust??) dintre casa de marcat și bara de fier cuplat cu proasta gestionare a situațiilor problematice – ca de pildă, casiera de alături strigă în gura mare să vină repede un client și la ea, care client trebuie să se frece la propriu de tine, de coșul de cumpărături și de plasa ta în acel spațiu îngust în care tu te chinui să-ți aranjezi cumpărăturile cât mai rapid fiindcă lucrătorul le împinge pe bandă cu viteza luminii fără să-i pese că tu n-ai apucat să le pui în geantă și fără să te ajute cu ceva, deci clientul următor trebuie să se frece efectiv de tine și de plasele tale ca să poată ajunge până la casa cealaltă, acțiune care se lasă cu lovitul plasei și spargerea sticlelor din ea; sau casierul- care are tot un spațiu minuscul la dispoziție lângă casa de marcat – dă peste iaurtul tău și ți-l varsă sau îți trântește merele alese cu grijă de tine pe podea din repezeală și nici măcar nu-și cere scuze. Și totul pe cheltuiala clientului, firește. Și nu numai mie mi s-au întâmplat chestii de genul, ci am asistat și la pățaniile altora. Chiar nu interesează pe nimeni modul în care sunt tratați clienții în acest magazin?
De ce nu se organizează altfel nu-mi pot imagina. Și ca să fie treaba treabă, nu întotdeauna sunt afișate prețurile corect în dreptul fructelor și legumelor, astfel că la casă ai surpriza să vezi că prețul este altul decât cel mare afișat fix deasupra produsului, iar când le-am făcut observație vânzătoarelor, s-au foit și au scos de prin dos de pe undeva un preț micuț și l-au pus rapid pe produsul respectiv. Să mai spun că au fost cazuri în care lucrătorii comerciali vorbeau unul cu altul diverse în timp ce ignorau clientul din fața lor de parcă ar fi fost inexistent? Oare nu i-a învățat nimeni că fără cumpărători Mega Image nu are profit și deci nu le poate plăti salariile? Trebuie să le fac eu sugestii în condițiile în care casierii și lucrătorii comerciali asistă la astfel de scene și știu care e problema? Nu drăguților, dacă nu vă preocupă confortul clientului, eu vă părăsesc. Din fericire pentru mine, există alte opțiuni.……Carrefour online să trăiască!
Ce fain, o idee tare buna, vad ca e doar pentru Bucuresti. Pupici!